poniedziałek, 16 listopada 2009

Taka sobie ja

Najpierw wypadałoby powiedzieć coś o sobie :)
Hmm... Od urodzenia mieszkam w pewnym Mieście na Dolnym Śląsku. Miasto jest nie za małe, nie za duże... jak dla mnie w sam raz :) Od prawie 3 lat jestem z najcudowniejszym mężczyzną jakiego mogłabym sobie wymarzyc. Szukałam go bardzo daleko, a nawet nie wiedziałam, że przez cale życie był obok i tylko czysty przypadek sprawił, że nasze drogi ponownie się skrzyżowały.... Ale o tym innym razem ;)
Niedawno zakończył się pewien etap mojego życia - skonczyłam studia, więc teoretycznie mam w końcu upragniony spokój od nauki. Teoretycznie, bo przekorna ze mnie istota, więc dla zabicia nudy zapisałam sie na intensywny kurs językowy. Coraz poważniej zastanawiam się też nad zmianą pracy, ale ta decyzja jeszcze musi we mnie dojrzeć... O tym też kiedyś opowiem Wam więcej, może ktoś biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw podpowie mi jakieś dobre rozwiązanie :)
Pisząc ten blog, mam nadzieję dzielić się z Wami swoimi przeżyciami... Tym co jest tu i teraz, i tym co już było :) Nie robię tego dla pochwał, ale po to, żeby od czasu do czasu opowiedzieć o tym co mnie cieszy i o tym co mnie martwi. Z góry dziękuję za ciepłe słowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz