wtorek, 24 listopada 2009

samochodowy talent kfiatushka :)

Jakoś tak od dziecka ciągnęło mnie do samochodów. Oprócz lalek miałam w domu pełno małych autek, a kiedy tylko troszkę odrosłam od ziemi prosiłam tatę, żeby nauczył mnie jeździć tym prawdziwym. Dobrze radzę sobie za kierownicą i coś tam wiem o samochodach (podobno baaaaardzo duuuuuzo jak na kobietę :P).
Tak się składa, że B i ja kilka razy mieliśmy okazję sprzedawać samochód. Za każdym razem, kiedy umieszczaliśmy w sieci ogłoszenie jak grzyby po deszczu wyrastały "wokół" nas osoby, które najprawdopodobniej uważały się na znawców wszystkich marek samochodów i ekspertów w każdej dziedzinie, ale z każdym zadawanym przez nich pytaniem coraz bardziej opadały nam ręce... no cóż, na ludzką głupotę nie ma rady.
Oto kilka z wielu odkrytych przez nas "talentów" :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz