środa, 23 czerwca 2010

Z innej beczki

Ostatnio coś smętnie zrobiło się na tym moim blogu. W sumie tematy, o których pisałam nie napawały ogólną radością i wesołością, więc w sumie to zrozumiałe. Życie jest jakie jest, nic na to nie poradzimy. Stwierdziłam, że przydałoby się z powrotem rozweselić troszkę to miejsce, więc dziś napiszę o czymś zupełnie z innej beczki. W dniu dzisiejszym na tapetę trafia Mundial :)))
Na wielu kanałach w TV pojawiają się reklamy różnych programów pod hasłem jak kobiety mają przetrwać Mundial. Pomysłów oczywiście jest całe mnóstwo - od babskich wieczorów, przez czytanie książek, oglądanie babskich filmów (co w pełni popieram i realizuję :P), na seansach w domowym lub niedomowym SPA kończąc. Ponieważ ja jako Kfiatushek zadziorny, dziwaczny i czasem robiący wszystkim na przekór, znalazłam swój własny całkiem niespodziewany sposób na przetrwanie całego szumu związanego z Mundialem. Otóż najzwyczajniej w świecie postanowiłam te mecze oglądać :)))) A w dodatku wciągnęło mnie po same uszy :) Zaczęło się tak, że pewnego deszczowego i pochmurnego popołudnia po pracy przeglądałam jakiś tam magazyn z programem TV. Akurat dołączony był do niego dodatek mundialowy - gazetke, w której trzeba było wytypowac wyniki poszczególnych meczów fazy grupowej, drużyny które przejdą do 1/8 finału, później ćwierćfinału itd.... (tak tak... liznęłam trochę fachowego słownictwa :D ). Uzbrojona w ową gazetkę i długopis napadałam o kolei członków rodziny od B. począwszy a na mojej mamie skończywszy i kazałam im podawać wyniki :) Co prawda nie chcieli, ale ich zmusiłam, bo co to za przyjemność bawić się w to samemu :))) B. już się ze mnie śmieje, bo oglądam wszystkie mecze, które tylko mogę, a ostatnio nawet po 2 na raz :) Póki co wyniki mojej zabawy są dla mnie raczej mizerne, bo ciągnę się na szarym końcu za innymi z moimi marnymi 14 punktami, ale za to jaką mam przy tym frajdę :)
Kto by pomyślał, że ja będę oglądać mecze piłki nożnej... :) Siatkówka to co innego :) Niedługo sama zasiądę na trybunach i będę podziwiać młode, męskie, wysportowane ciałka :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz