czwartek, 4 lutego 2010

O Kfiatushku troszkę bardziej szczegółowo

Nie będę dziś oryginalna... Trochę mi głupio za ten post - przyznaję się bez bicia, że dzisiejszego posta odgapiłam od Snow White i Lawendy (mam nadzieję, że nie pogniewacie się dziewczyny). A właściwie nie tyle odgapiłam, co poszłam w ich ślady i pobawię się w małą ankietę, która być może pozwoli Wam trochę lepiej poznać Kfiatushka, którego tak często odwiedzacie. A dodatkowo, za jakiś czas, tak jak Lawenda, porównam swoje dzisiejsze odpowiedzi z tymi, ktore będę miała wtedy i choćby sama dla siebie przekonam się na ile (i czy w ogóle) się zmieniłam :) A więc do rzeczy :) :
 
1. Info:
Imię: A.
Nazwisko: S.
Kolor włosów: ciemny brąz
Kolor oczu: blue
Wzrost: nie za mała, nie za duża - w sam raz
Okulary: czasem tak, czasem nie - zależy od nastroju
Znak zodiaku: Koziorożec
Wiek: ćwierć wieku na karku
Rodzeństwo: brak
Miejsce zamieszkania: Miasteczko na południu Polski
Tatuaże: brak
Piercing: standardowe 2 kolczyki - po jednym w każdym uchu
Przyjaciele: czas weryfikuje przyjaxnie i z wielu pozostalo kilkoro prawdziwych i najwierniejszych
Partner: mój kochany na całe życie Kfiatushkowy B. :* :)
Hobby: książki (polykam jak jakis molik), narty, kino, kiedyś gitara (może wrócę do tego?), fotografia
Jesteś w centrum zainteresowania, czy podpierasz ściany? ani to, ani to - jestem gdzieś w środku
Marka samochodu: zdecydowanie Mitsubishi, BMW, Mercedes
Czy lubisz być wśród ludzi? to zależy jakich ludzi, ale generalnie lubię :)
Czy kiedykolwiek zakochałaś się w kimś, kto cię nie chciał? oj tak...o 2 razy za dużo
Czy kiedykolwiek płakałaś przez kogoś płci przeciwnej? niestety tak
Czy jesteś samotna? nie
Czy bałaś się kiedykolwiek, że nie weźmiesz ślubu? tak :) ale przestałam ;)
Czy chcesz wziąć ślub? zdecydowanie tak, nawet mam go już w konkretnych planach :))))))))
Czy chcesz mieć dzieci? jeszcze raz zdecydowanie tak :)

2. Ulubione:
Rodzaj muzyki: jazz, rock, ostatnio wiele przebojów lat '80
Wspomnienia: ojjj wiele... ;)
Dzień tygodnia: piątek po południu, sobota, niedziela :D
Kolor- niebieski, biały, czarny
Perfumy: Mexx, Hugo Boss Woman, zielone C-thru
Kwiat: róża, tulipan i wszelkiego rodzaju storczyki :)
Gazeta: Twój styl, Angora, National Geographic
Jedzenie: dobre :) pierogi i wszelkiego rodzaju makarony :)
Zespół: nie mam ulubionego
Film: Pretty Woman, Forrest Gump, Co gryzie Gilberta Grape'a, Epoka lodowcowa :)
Napoje: latem najchetniej woda mineralna, zimą herbatka z cytryną i malinami
Nauczyciel: nauczyciel matematyki z liceum
Radio: RMF fm, Złote przeboje
Książka: duuuuuuuuużo, trudno wskazać jedną...
Święto: wszystkie :)
Sport: rower, pływanie, narty
Fast-food: KFC, Pizza Hut
Liczba: wbrew pozorom 13 :) oraz 22 i 30
Smak lodów: czekoladowe, śmietankowe i truskawkowe z prawdziwych truskawek
 
3. Co robiłaś w ciągu ostatnich 48 godzin:
Płakałaś? niestety raz mi się zdarzyło
Kupiłaś? nie
Źle się czułaś? tak, ciężko psychicznie
Powiedziałaś: "Kocham Cię"? TAK, TAK TAK :)
Poznałaś kogoś nowego? tak
Ruszyłaś się? trochę
Miałaś poważną rozmowę? ooo tak, nawet 2
Paliłaś/Piłaś? nie palę, piłam najwyżej herbatkę :)
Przytulałaś kogoś? taaaaaaaaaak :)
Pocałowałaś kogoś? taaaaak :)
Kłóciłaś się z rodzicami? nie
Marzyłaś o kimś z kim nie możesz być? nie
 
4. W przyszłości :Co będziesz robić jak dorośniesz? w głębi serca nigdy nie dorosnę :)
Gdzie będziesz mieszkać? obojętnie gdzie, byle z B.
Czy będziesz mieć dzieci? tak :)
Jakbyś je nazwała? hmm... tego jeszcze nie wiem do końca, negocjacje trwają :)
 
5. To, czy to?
Cola/Pepsi? pepsi
Ołówek/Długopis? długopis
Wanilia/Czekolada? czekolada
Róża/ Lilia? róża (nie wiem dlaczgo, ale lilie kojarzą mi się z pogrzebem :/)
Sandały/Buty? tylko sandałki (kiedy w końcu będę mogła je założyć???)
Światło / Ciemność? hmm... to zależy od okoliczności ;)
Kaseta/ Cd? cd, ale mam jeszcze mnostwo kaset, które ciągle świetnie działają
Biedny szczęśliwy / bogaty nieszczęśliwy? z dwojga złego wybieram raczej to pierwsze, choć wolałabym bogaty szczęśliwy
 
6. Czy kiedykolwiek...:
Farbowałaś włosy? tak
Wdałaś się w bójkę? tak :P
Zostałaś sama w domu w sobotę? oooo taaaaakkk :)
Miałaś problemy z policją? nigdy w życiu ;)
Okradłaś kogoś? nie, nie mogłabym
Zasnęłaś na lekcji? prawie :P
Miałaś/ masz samochód? tak
Pragnęłaś być starsza/młodsza? kiedyś chciałam być starsza, teraz podoba mi się jak jest :)
Paliłaś/ piłaś? nie paliłam nigdy, czasem trafi się jakiś drink lub dobre winko, ale bardzo rzadko
Uważasz się za atrakcyjną? to zależy od dnia i pory miesiąca :P
Uważasz, że jesteś fajna? czasem bywam
Co robiłaś wczoraj? wstałam, poszlam do pracy, wrociłam, czytałam książkę, rozmawialam z B., poszłam spać
Co robisz dziś? odstresowuję się po ciężkim dniu w pracy
Co będziesz robić jutro? pracować, robić zadanie z angielskiego, może wieczorem jakiś spacer z B.
Co robiłaś w zeszłym tygodniu? pracowałam, skrobałam szyby w aucie (jak ja tego nie lubię) :P, byłam na zakupach, snuliśmy z B. plany na przyszłość, tworzyliśmy wizje przemeblowania pokoju
 
7. Rzeczy, które robiłam :
Jadłam: pomidorową
Piłam: kawkę i herbatkę z cytrynką
Ostatnio słyszana piosenka: "Hallelujah" wersja ze Shreka
Ostatnio oglądany serial? Dr. House
Osoba, którą ostatnio widziałam B. :) i moja mama
Osoba, która ostatnio do mnie dzwoniła mama
Osoba do której Ty ostatnio dzwoniłaś B.
Osoba, którą ostatnio przytuliłaś: znowu B.... :)
 
No, to teraz wiecie o mnie dużo więcej niż dotychczas. Podobno diabeł tkwi w szczegółach, a tych jest tu całkiem sporo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz