piątek, 22 grudnia 2017

Melduję na szybko

Dziś bardzo krótko. Melduję się tylko po wizycie u Doktorka.
Najważniejsza wiadomość jest taka, że wszystko jest w porządku. Krwiak zniknął i wszystko w środku jest tak jak być powinno. Infekcja też wyleczona, dzidziuś pięknie rośnie i oby kłopoty na tym się skończyły. Mam nadzieje, że już do końca będzie ok. Oficjalne zakończyłam tez areszt domowy. Hurra!! Miałam nadzieję, że w ramach świątecznego prezentu Pędrak ujawni kim jest, ale tak się ułożył, że nijak nie dało się podejrzec co tam chowa między nóżkami, a młode współpracować nie miało zamiaru. Także nadal tajemnica 😉 choć w sumie z tym to nigdy nie wiadomo- koleżanka wczoraj urodziła, do samego końca miał być syn, a z brzucha wyszła córka 😉

10 komentarzy:

  1. Cieszę się że u Ciebie dobrze :)
    Samych pomyślnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super- ta wiadomosc to chyba najlepszy prezent na swieta!!!
    Wesolych swiat dla was!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniale, ze wszystko dobrze i areszt domowy zniesiony! :)

    Wesolych Swiat! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kfiatushku, ja to w ogóle gratuluje, bo nie miałam sposobności dotąd:)
    Zdrowka i spokoju na kolejne miesiące oczekiwania życzę!

    Nam sie urodzila we wrześniu czwarta córeczka:)))) i jeżeli chodzi o płeć to nie było problemu z rozpoznaniem, natomiast na każdym usg z podgladem 3d miała zakryta buzie rączka (w tym czasie wargi sromowe pięknie na wierzchu;)), wiec pod koniec miałam obawy ze jej ta rączka przyrosła do twarzy... Na szczęście wszystko w porządku!

    Wesołych Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! Gratuluję Haniu!! Jak ma na imię najmłodsza corcia? Piszesz jeszcze bloga?

      Usuń
    2. Łucja:) obecnie najczęściej Łucuś-pucuś;)
      Co do bloga chyba się wezmę bo życie tak ucieka, tyle rzeczy zapomniałam a jednocześnie wcześniejsze notatki są dla naszej rodziny bezcenne... Pisanie do zeszytu zupełnie mi nie wychodzi...

      Usuń
    3. Piękne imię �� czekam z niecierpliwością na nowe posty. Możesz mi przysłać link do Twojego bloga? Próbuje będą niego wejść, ale coś nie działa

      Usuń