środa, 23 sierpnia 2017

Zmiany ;)

Ostatnio jestem w nastroju do zmian. Mam ochotę zmienić fryzurę - może nie jakoś radykalnie, ale na pewno kolor. Od bardzo długiego czasu mam włosy koloru czekoladowego brązu czyli dość ciemne, ale od jakiegoś czasu chodzi za mną coś takiego.

Znalezione obrazy dla zapytania włosy orzechowy blond
No tak mi się spodobał ten kolor, że muszę go mieć i już. Najbardziej podoba mi się jego odcień w słońcu. Piękny jest. za 3 tygodnie mam fryzjera przed rodzinną imprezką i na pewno pokuszę się o taką zmianę. Przy moim ulubionym bobie raczej zostanę, no chyba, że fryzjerka coś ciekawego mi wymyśli. Zobaczymy.
A jakie inne zmiany chodzą mi po głowie? Hmm... zastanówmy się.
* Zmiany pracy nie planuję, bo dobrze mi tu, gdzie jestem i nigdzie się nie wybieram. Zresztą tego
   typu zmian w ciągu ostatnich dwóch lat miałam zdecydowanie za dużo i nie piszę się na kolejne,
   o nie.
* Zmiana sposobu odżywiania i walka z wagą jest nadal w toku, więc bardzo proszę o wsparcie
   duchowe bo lekko nie jest, ale się nie dam ;)
* A jak waga spadnie to wtedy chyba zaczniemy myśleć o drugim potomku, czyli gdzieś na początku
   przyszłego roku i to byłaby zdecydowanie największa zmiana :P Ale nie ma co planować, bo
   wiadomo jak to jest - plany planami, a życie życiem, także na razie skupiam się na tym na co mam
   wpływ.

No i na pewno zauważyłyście zmianę na blogu. Tutaj zmiana szablonu i ogólnie wyglądu bloga chodziła za mną w zasadzie odkąd w kwietniu wróciłam do wirtualnego świata. Tamten wygląd jakoś przestał do mnie przemawiać i ogólnie wydawał mi się jakiś taki przedpotopowy. Pogrzebałam w ustawieniach i wybrałam ten motyw, bo jakoś tak od początku wołał "wybierz mnie!". No to wybrałam. Mimo wszystko ciężko było mi wcisnąć przycisk "zastosuj do bloga", ale wydaje mi się, że jest ok :) Muszę jeszcze dopracować listę Waszych blogów, bo mi się nie podoba, ale najpierw muszę ogarnąć jak to zrobić, bo informatyk ze mnie żaden :P Dajcie znać czy Wam się podoba ;)

1 komentarz: