czwartek, 24 sierpnia 2017

Help needed

Jakaś cisza się tu zrobiła, a mi wena twórcza siadła. W wersjach roboczych mam już 3 zaczęte posty i żadnego nie mogę skończyć. Jak już zacznę jakiś wątek, to po kilku zdaniach stwierdzam, że już nie wiem co miało być dalej i że w ogóle bez sensu takie bzdurne tematy na blogu poruszać.  Z drugiej strony przecież nie mam ambicji prowadzenia bloga rodem z wyższych sfer (ani tym bardziej do nich należeć), bo przecież ma być normalnie i na luzie, więc czym ja się przejmuję? Ano tym, że chciałabym, żeby dobrze Wam było u mnie. Żebyście chętnie zaglądały, żebyście czytały z przyjemnością, czasem i z uśmiechem. Po statystykach widzę, że jesteście, ale komentarze niekoniecznie się z tym pokrywają.

Dlatego dziś będzie krótko i konkretnie, bo w zasadzie mam jedno treściwe pytanie - jakie tematy u mnie na blogu byłyby dla Was najbardziej interesujące, o czym chciałybyście poczytać, czego się dowiedzieć?

Będę wdzięczna za wszystkie sugestie i w miarę możliwości postaram się wprowadzić je w życie.
Z góry dziękuję :)))

2 komentarze:

  1. Mnie się czyta dobrze o wszystkim. Od codzienności po jakieś poważniejsze tematy. Bez spinania się, szarpania, tak po prostu.

    OdpowiedzUsuń