piątek, 18 sierpnia 2017

Drewniana

Pięć lat temu po długich, ale za to jak bardzo przyjemnych przygotowaniach odliczałam najpierw godziny, a później już tylko minuty do naszego ślubu. O tej porze byłam u kosmetyczki na makijażu, w domu trwał szał ostatnich przygotowań. Zarówno Mężu, jak i ja podeszliśmy do sprawy na spokojnie, w przeciwieństwie do naszych rodziców, którzy aż do wyjścia z domu biegali jak nakręceni :P W sumie to zawsze byłam przekonana, że jak przyjdzie co do czego ja też będę jednym wielkim kłębkiem nerwów, a tu proszę - niespodzianka ;) Ślub był jak z bajki, wesele wspaniałe, a później początek tego samego, ale jednak innego życia. A dziś mamy pierwszą poniekąd okrągłą rocznicę. 5 lat to niby niedługo, ale patrząc z perspektywy czasu zmieniło się u nas bardzo wiele.
Przede wszystkim mamy już prawie 4-letniego Juniora i jesteśmy prawdziwą rodziną. Sam fakt jego pojawienia się na świecie wywrócił nasze życie do góry nogami, więc to największa zmiana jaka nastąpiła w ostatnich 5 latach.
Mamy własne cztery kąty i to bardzo fajne uczucie. Wcześniej niby mieszkaliśmy sami, ale nie byliśmy tak naprawdę u siebie, a świadomość, że to jest NASZE jest naprawdę bezcenna.
Moje zmiany pracy wpłynęły tak naprawdę na nas wszystkich, bo mój stres i nerwy odbił się tak naprawdę na całej naszej trójce, nad czym bardzo ubolewam.

Bywało różnie, prostokątnie i podłużnie. Bywały słodkie dni, ale były też takie, kiedy każde z nas miało ochotę trzasnąć drzwiami i już nie wrócić. Ale kto powiedział, że będzie łatwo :P Najważniejsze, że jesteśmy razem, kochamy się może ciut inaczej niż 5 lat temu, ale myślę, że tak samo mocno. I mam nadzieję, że będzie nam dane świętować razem złote, szmaragdowe a może i diamentowe rocznice ;)

4 komentarze:

  1. I tego Ci życzę kolejnych rocznic i szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) życzę wielu kolejnych rocznic w co najmniej równie dużej dawce szczęścia i miłości, może w powiększającym się składzie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie ile będzie nas za rok ;)
      Dziękujemy

      Usuń