środa, 19 maja 2010

Kto porwał Panią Wiosnę???

No dobrze, proszę przyznać się bez bicia... Co takiego zrobiliście, że Pani Wiosna uciekła? Albo kto ja porwał? A może to ja coś przeoczyłam i jest już pażdziernik albo listopad i cichaczem przyszła już jesień?
Pogoda za oknem już mnie dobija. Od tego deszczu wpadłam już w ciężką depresję... od ładnych kilku tygodni nie widziałam błękitu nieba, nie wspominając już o słońcu. Ciągle tylko te ciężke grafitowe chmurzyska. A sio!!! Idźcie sobie już... Tak mi się marzy ciepełko, słoneczko, śpiew ptaków, delikatne powiewy pachnącego rzepakiem wiatru... ale póki co o wiośnie możemy chyba zapomnieć, a zamiast śpiewu ptaków, słuchac stukania kropli deszczu o szybe. B. też mi zaczyna popadać w stan odrętwienia, wkurza się każdego ranka kiedy patrzy przez okno, a po południu marudzi, że tak już by poszedł na spacer. A ja bardzo dobrze go rozumiem. No bo ILE MOŻNA??? Już mi nawet weny do pisania brakuje.
Jedyne co mnie w tej chwili pociesza to fakt, że mieszkam z daleka od rzeki i mam pewność, że nic nas nie zaleje, bo aż serce się mi kraje, kiedy patrzę na tych wszystkich biednych ludzi, którym woda niszczy i odbiera dorobek całego życia. To jest straszny żywioł. Chyba musimy wszyscy zacząć mocno dmuchać w stronę nieba, może uda nam się wspólnie rozgonić paskudne chmurzyska i sprowadzić z powrotem wiosnę...
ffffffffuuuuuuuuuuuuu.....
Aż mi się przypomniała piosenka, której, uczyłam się w 1 klasie szkoły podstawowej.
"Słoneczko późno dzisiaj wstało,
I w takim bardzo złym humorze,
Że świecić też mu się nie chciało,
Bo mówi, że zimno na dworze.

Słoneczko nasze rozchmurz buzię,
Bo nie do twarzy Ci w tej chmurze.
Słoneczko nasze rozchmurz się,
Maszerować z Tobą będzie lżej...

Lecz gdy piosenke usłyszało,
To tak się bardzo ucieszyło,
Zza wielkiej chmury zaraz wyszło
I nam radośnie zaświeciło.

Słoneczko nasze rozchmurz buzię..."

Jeśli ją znacie, śpiewajcie razem ze mną :) Trzeba łapać się wszystkich sposobów :P

P.S. Swoją drogą to ciekawe - nie pamiętam o czym uczyłam się na ostatnim roku studiów, a pamiętam tekst piosenki z 1 klasy szkoły podstawowej :) Chyba się cofam... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz