czwartek, 28 marca 2013

Wesołych Świąt



Wygląda na to, że przed świętami nie będę miała już za bardzo czasu na blogowanie, dlatego już dziś u progu Triduum Paschalnego chciałabym złożyć Wam życzenia.

Święto Wielkiej Nocy to czas otuchy i nadziei,
czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa i w siłę człowieka.
Życzę, aby Święta Wielkanocne przyniosły radość,
pokój oraz wzajemną życzliwość.
By stały się źródłem wzmacniania ducha.

Życzę Wam radosnych świąt Wielkiej Nocy, wypełnionych nadzieją budzącej się do życia wiosny i wiarą w piękno życia.
Pogody w sercu i radości płynącej z faktu Zmartwychwstania Pańskiego
oraz smacznego Święconego w gronie
najbliższych osób.

Kfiatushek z Mężem i Dzidziusiem :)


5 komentarzy:

  1. Ja również życzę Wam Wesołych Świąt! ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:)
    Wam wyjątkowych, rodzinnych świąt! Bo wyjątkowe będą na sto procent;))
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju. Tak dawno Cie nie czytałam,że doznałam szoku :P
    Jesteś w ciąży? GRATULUJĘ!
    Wesołych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt dla Waszej trójeczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jestem wstecz.. będzie dzidzia ? :D bosko !!! Gratuluję z całego serca :* !

    Soul.

    OdpowiedzUsuń