czwartek, 20 grudnia 2012

Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!!!:)

Małą gwiazdkę przed świętami
Przyjmij proszę z życzeniami
Może spełni się marzenie
Białe Boże Narodzenie
Lub, gdy przyjdzie Ci ochota
Niech to będzie gwiazdka złota
Bo, gdy spada taka z nieba
Wtedy zawsze marzyc trzeba
No, a jeśli tak się zdarzy,
Że srebrzysta ci się marzy
Możesz także taką zdobyć
I choinkę nią ozdobić
Gwiazda, gwiazdce zamrugała
I choinka lśni już cała
Naszych marzeń jest spełnieniem
Bo jest piękna jak marzenie
A pomarzyć czasem trzeba
Każdy pragnie gwiazdki z nieba


 


Z okazji nadchodzÄ…cych
Świąt Bożego Narodzenia
pragniemy złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia.
Niech te Święta będą dla Was niezapomnianym czasem
spędzonym bez pośpiechu, trosk i zmartwień.
Życzymy Wam, aby minęły w spokoju, radości wśród Rodziny, Przyjaciół
oraz wszystkich Bliskich Wam osób.
A Nowy Rok 2013 przyniesie Wam zdrowie, szczęście i speÅ‚nienie najskrytszych marzeÅ„... 


Kfiatushek z Mężem :)

P.S. Nie będę już miała czasu na posty w najbliższych dniach, więc życzenia składam już dziś, a do Was będę zaglądać :) Odezwę się "za rok" :)

10 komentarzy:

  1. Wam także - pierwszych, jako małżeństwo, szalenie rodzinnych, miłych ciepłych świąt! Uśmiechu, pełnych brzuszków. Wiele miłości, szczęścia i wymarzonych prezentów pod choinką! Niech te święta będą "białe" i piękne! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz dostępu do mojego prywatnego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie nie mam - odmowa uprawnien

      Usuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo, milo mi to czytac :)
      postaram sie rowniez do Ciebie zajrzec :)

      Usuń
  4. Wesołych Świąt Kfiatushku!! Dla Ciebie i wszystkich Twoich bliskich!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne życzenia.. Ja również życzę Wam wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt, spędzonych w miłej atmosferze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Wam również życzę wszystkiego co najlepsze w te pierwsze (jako małżeństwo) Święta! A na Nowy Rok.. tupotu małych nóżek :)

    OdpowiedzUsuń