czwartek, 5 kwietnia 2012

Ponieważ święta zbliżają się już wielkimi krokami, mamy coraz więcej roboty z nimi związanej. Ponieważ przez najbliższe dni nie za bardzo będę miała czas na pisanie (zaglądać do Was na chwilkę będę), a i po świętach mnie tu nie będzie bo mamy kilka spraw do załatwienia przed wyjazdem, chciałabym już dziś złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia.


Kiedy Wielka Noc nastanie życzę Wam na Zmartwychwstanie dużo szczęścia i radości, które niechaj zawsze gości w dobrym sercu, w jasnej duszy i niechaj wszystkie żale zagłuszy.

Kfiatushek i B. :)


12 komentarzy:

  1. Wesołych i pogodnych świąt Kwiatuszku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, dziękuję bardzo!
    Dziękuję Tobie, podziękuj także B. :)
    A dla Was spokojnych i pełnych miłości świąt Wielkanocnych! : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w te święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje i nawzajem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana moja ja również chciałam złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia z okazji świąt ! Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie Kochani :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt Kfiatuszku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ano ano mamy już bliżej niż dalej a czas pędzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze kilka dni i na liczniku ślubnym pojawi się 3 z przodu :D :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kfiatushku :D Spóźnionych wesołych, mam nadzieję, że były udane ;))

    OdpowiedzUsuń