piątek, 10 czerwca 2011

W oczekiwaniu na wakacje

 Ponieważ pojawiły się pytania o mój wspomniany urlop, już wyjaśniam co i jak :)

Zostało nam do niego jeszcze TYLKO 7 tygodni. W pierwszej połowie sierpnia przez calutkie 17 dni będziemy się obijać i wypoczywać po całym bardzo pracowitym roku. Zasłużyliśmy sobie na to :) Jak co roku jedziemy nad nasze polskie morze, bo jest dla nas jedyne w swoim rodzaju i po prostu kochamy spędzać tam wakacje. Nie ciągnie nas do żadnego Egiptu, Tunezji czy innych tego typu krajów. Pewnie kiedyś wyskoczymy na kilka dni zobaczyć jak tam jest, ale nie mamy na to specjalnego "parcia". Dalekie wojaże zostawiamy sobie na przyszły rok na naszą podróż poślubną :) A dokąd konkretnie to okaże się pewnie w ostatniej chwili :)

A teraz będziemy się rozkoszować naszym kochanym Bałtykiem! :) I dobrze nam z tym! Nawet BARDZO DOBRZE!!! :)))

14 komentarzy:

  1. No to życzę miłego urlopu i udanego wypoczynku :)
    Mam nadzieje, że Wam się będzie podobało :))

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego urlopu Kfiatuszku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo, że coraz częściej piszesz. Krótsze notki niż zawsze, ale przynajmniej częściej - podoba mi się to!
    Ja tam osobiście wyobraźnią jestem daleko, daleko, gdzie egzotycznie, najlepiej. Ale... Co kto lubi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego urlopu:) ja tez jade nad morze:)))) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku wakacji mieć nie będę - przede wszystkim dlatego, że mój mężczyzna jest już PO urlopie:( Niestety ma taką pracę, w której nie mogą sami ustalać, kiedy idą na wypoczynek... Odbywa się to drogą losową. Ja natomiast od poniedziałku zaczynam nową pracę i nikt mi na samym starcie nie da wolnego, także w tym roku musimy sobie odpuścić. ZAZDROSZCZĘ i Wam życzę miłego spędzenia czasu razem :))

    D.
    unusual-woman.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boże! Aż samej zapragnęło mi się jechać nad to nasze polskie morze... Zdjęcie które wkleiłaś zaparło mi dech... Mam nadzieję, że pogoda Wam dopisze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chciałabym mieć tyle odwagi by się wybrać w taką podróż w tym roku - nad morze ;-)))

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolina --> chetnie pisalabym czesciej, ale czas nie zawsze na to pozwala.
    Vide cul fide --> bo nasze morze jest piekne, nie tylko na zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kiedyś się tam wybiorę, ale na razie brak czasu niestety, ale na pewno jeszcze w swoim życiu spędzę tam cudowny urlop :):)

    :* Juz życze udanego wypoczynku i pogody ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. my z m. nigdy nie byliśmy nad polskim morzem. Co roku jeździmy na wakacje, ale zawsze to były bardziej ciepłe klimaty. W tym roku padła propozycja spędzenie wakacji w Łebie, i jak narazie mamy tylko plany :)) Mam nadzieje, że wypali

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem zakochana w polskim morzu. Uwazam, ze ma swoj niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrezygnowałam z Egiptu na rzecz polskiego morza ;)) Za kilkanaście dni znowu zawitam w moich ukochanych nadmorskich miastach ;))
    Masz rację, nasz Bałtyk jest kochany i najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń